Programma
In deze sessie legt Janne de focus op klantgericht communiceren. Men start met het in kaart brengen van de algemene principes van klantgericht communiceren. Nadien wordt er dieper ingegaan op professioneel mailen en professioneel bellen.
Janne Ghesquiere is HR-consultant bij Footsteps Group.
Verdiep je via deze e-learning van in totaal 1 uur in de belangrijkste zaken die je als accountant dient te weten over klantgericht communiceren. Deze opleiding is specifiek samengesteld uit 3 afzonderlijke kleinere delen, dit om het volgen van deze opleiding zo aangenaam en leervriendelijk mogelijk te maken.
Als ITAA-accountant ontvangt u het bijhorend ITAA-attest nadat u de opleiding volledig gevolgd heeft (video's + tussentijdse vragen + afsluitende toets).
Onze e-learning is professioneel opgenomen met oog voor kwaliteit om het u zo aangenaam mogelijk te maken deze te volgen.
Volgende modules worden toegelicht:
De algemene principes van klantgericht communiceren
Professioneel mailen
Professioneel bellen
De opleiding bevat per onderdeel enkele kennisvragen alsook op het einde een korte samenvattende afsluitende toets.
(Bent u ITAA-accountant? Dan ontvangt u op het einde van de volledige opleiding het bijhorend ITAA-certificaat voor 1 uur permanente vorming. Deze wordt maandelijks opgeladen op jouw ITAA-portaal.)
Vragen of feedback over onze e-learning en de inhoud kunnen steeds gesteld worden per mail via info@acc-academy.be of telefonisch op het nr. 09 396 42 78. Deze vragen worden steeds zo snel mogelijk beantwoord.
Succes met de opleiding en veel leerplezier!
Over de spreker
Janne Ghesquiere is HR-consultant bij Footsteps Group.