Programma
Deze opleiding over klantgerichtheid en klantbeleving biedt inzicht in verschillende klantprofielen en effectieve communicatie. Je leert hoe je omgaat met weerstand in klantinteracties en krijgt enkele belangrijke key takeaways die je helpen om direct impact te maken in de praktijk.
David Van Dycke is een ervaren commercieel expert, trainer en teamcoach met 14 jaar praktijkervaring in sales en klantgericht communiceren. Als docent bij Cevora en founder van p.o.w.e.r. vertaalt hij complexe inzichten naar concrete, toepasbare strategieën. Vanuit dynamiek en storytelling helpt hij als certified DISC-specialist accountants om klantprofielen te doorgronden en hun communicatie te versterken, aan de hand van praktische en actuele voorbeelden.
Verdiep je via deze e-learning van in totaal 55 minuten in de belangrijkste zaken die je als accountant dient te weten over inspelen op klantbehoeften. Deze opleiding is specifiek samengesteld uit 4 afzonderlijke kleinere delen, dit om het volgen van deze opleiding zo aangenaam en leervriendelijk mogelijk te maken.
Als ITAA-accountant ontvangt u het bijhorend ITAA-attest nadat u de opleiding volledig gevolgd heeft (video's + tussentijdse vragen + afsluitende toets).
Onze e-learning is professioneel opgenomen met oog voor kwaliteit om het u zo aangenaam mogelijk te maken deze te volgen.
Volgende onderwerpen worden toegelicht:
- Klantgerichtheid en klantbeleving
- De verschillende klantprofielen
- Omgaan met weerstand
- Communicatie met verschillende klantprofielen
- Key takeaways
De opleiding bevat per onderdeel enkele kennisvragen alsook op het einde een korte samenvattende afsluitende toets.
(Bent u ITAA-accountant? Dan ontvangt u op het einde van de volledige opleiding het bijhorend ITAA-certificaat voor 55 minuten permanente vorming. Deze wordt maandelijks opgeladen op jouw ITAA-portaal.)
Vragen of feedback over onze e-learning en de inhoud kunnen steeds gesteld worden per mail via info@acc-academy.be of telefonisch op het nr. 09 396 42 78. Deze vragen worden steeds zo snel mogelijk beantwoord.
Succes met de opleiding en veel leerplezier!
Over de spreker
David Van Dycke is een ervaren commercieel expert, trainer en teamcoach met 14 jaar praktijkervaring in sales en klantgericht communiceren.